Dr.Max Drogeria wśród klientów Opus B
Do grona klientów agencji Opus B dołączyła nowa internetowa drogeria DR.Max Drogeria.
Zespół agencji Opus B odpowiada za launch nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria.
- "Zostań maxymalistką!" to hasło kampanii wprowadzającej na rynek nową drogerię internetową. Dr.Max Drogeria jest dla najbardziej wymagających konsumentek - „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze szukają maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. Dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich maksymalnych oczekiwaniom. Unikalny język narracji naszych bohaterek oraz charakterystyczny sposób ich ilustracji wyróżnił Dr.Max Drogeria od konkurencji w tej kategorii - mówi Carolina Pietyra, strategy manager & service designer w Opus B.
Opus B odpowiada za strategię i kreację działań, które obejmują video online, kreacje display, social media, radio, OOH.
Dołącz do dyskusji: Dr.Max Drogeria wśród klientów Opus B