SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Druga szansa” hitem TVN i Player.pl. Powstanie drugi sezon

Nowy serial „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej oglądało średnio 2,05 mln osób, o 360 tys. widzów więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Top model”. Produkcja dała TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy reklamowe wyniosły 16,31 mln zł. Serial jest również hitem w Player.pl, gdzie dotąd miał 9,52 mln wyświetleń.

fot.tvn fot.tvn

Średnia oglądalność wszystkich 13 premierowych odcinków pierwszej serii „Drugiej szansy” wyniosła 2,05 mln widzów. Przełożyło się to na 15,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w TVN w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 15 lutego do 16 maja br.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu, który przyciągnął 2,54 mln osób.

Oglądalność odcinek po odcinku „Drugiej szansy”

Oglądalność odcinek po odcinku - dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

AMR

SHR %

2016-02-15

21:30:00

22:27:00

2 538 590

18,24%

1 269 794

21,24%

2016-02-22

21:30:00

22:24:00

1 794 029

12,18%

858 666

14,34%

2016-02-29

21:29:00

22:23:00

2 478 311

17,77%

1 190 265

20,25%

2016-03-07

21:30:00

22:28:00

2 209 098

16,92%

1 086 883

20,16%

2016-03-14

21:30:00

22:28:00

2 269 658

16,98%

1 092 625

19,01%

2016-03-21

21:30:00

22:27:00

2 165 146

16,04%

1 060 581

18,69%

2016-04-04

21:30:00

22:26:00

1 986 746

14,95%

920 284

16,41%

2016-04-11

21:29:00

22:28:00

1 928 488

14,15%

860 377

15,25%

2016-04-18

21:29:00

22:27:00

1 929 584

14,25%

887 225

15,76%

2016-04-25

21:29:00

22:25:00

1 980 060

14,57%

924 884

16,42%

2016-05-02

21:30:00

22:26:00

1 674 150

13,33%

663 609

13,11%

2016-05-09

21:31:00

22:25:00

1 734 780

13,41%

804 404

14,89%

2016-05-16

21:30:00

22:25:00

2 011 722

14,84%

954 356

16,95%

Średnio:

2 054 065

15,20%

967 445

17,16%

 

Dla porównania, pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie rok wcześniej ósmą edycję „You Can Dance” śledziło o 360 tys. widzów mniej - było to 1,69 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 12,87 proc. i 16 proc.

Warto też dodać, że pokazywany jesienią ub.r. w tym paśmie „Top model 5” oglądało średnio 1,71 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,19 proc. i 17,84 proc. udziału.

TVN lepszy od konkurencji
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy” wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość”, „Sondę II”, filmy dokumentalne i galę z wręczenia Telekamer Tele Tygodnia 2016, a jej udział ukształtował się na poziomie 13,96 proc. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 13,57 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (liczne audycje, m. in. Teatr Telewizji oraz filmy dokumentalne i fabularne; 5,04 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był wiceliderem, a pierwsze miejsce należało tutaj do Polsatu. Dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN - Druga szansa

2 054 065

15,20%

967 445

17,16%

TVP2

1 886 113

13,96%

621 594

11,03%

Polsat

1 832 903

13,57%

1 078 888

19,14%

TVP1

680 466

5,04%

208 005

3,69%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 16,31 mln zł. Dla porównania, piąta seria „Top model” z reklam przyniosła 20,86 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Hit w Player.pl
Obyczajowa produkcja miała bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. W okresie od 15 lutego do 16 maja 2016 roku wszystkie 13 odcinków miało łącznie 9,52 mln wyświetleń.

Największą popularnością cieszył się drugi odcinek, który dotąd zanotował 994 tys. wyświetleń. Zdecydowanie najmniej oglądających (372 tys.) jak na razie zgromadził ostatni odcinek, który został udostępniony dopiero 13 maja br. Dodajmy, że pierwszy odcinek „Drugiej szansy” pojawił się w Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej, a kolejne trafiały tam na trzy dni przed emisją w TVN.

Wyświetlenia w serwisie Player.pl

Dane: 15.02-16.05.2016 r.

Odcinek

Liczba wyświetleń

1

858 004

2

994 179

3

936 984

4

827 665

5

830 241

6

789 071

7

693 666

8

666 846

9

656 351

10

643 296

11

658 117

12

592 895

13

372 458

Suma:

9 519 773

Już wiadomo, że jesienią br. TVN pokaże drugi sezon „Drugiej szansy”. W przyszłym miesiącu ruszają zdjęcia do serialu.

„Druga szansa” opowiada o agentce gwiazd Monice Boreckiej (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), która jest na samym szczycie i nagle zostaje skazana za posiadanie i handel narkotykami, traci pracę i narzeczonego. Obok Kożuchowskiej w produkcji grają m.in. Bartłomiej Świderski, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska i Katarzyna Herman. Serial produkuje ATM Grupa, jego producentką jest Dorota Kośmicka-Gacke.

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Dołącz do dyskusji: „Druga szansa” hitem TVN i Player.pl. Powstanie drugi sezon

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Co?
Oglądalność na poziomie 2 mln widzów - przy takiej kasie na promocję i obsadzie jak wysokobudżetowego filmu - to jest "hit"? Ostatnia seria "Prawa Agaty" miała 2 mln widzów i TVN uznał, że trzeba skasować dobry serial, bo to za mało jak na prime-time. A przy "Drugiej szansie" 2 mln wystarczą hehehe Oj, oj, przeinwestowaliście :)) Dla porównania - 1. sezon "Prawa Agaty" wiosną 2012 miał 3 mln widzów i ponad 20 proc. udziału w grupie komercyjnej. TO BYŁ HIT. "Druga szansa" to jest obyczajówka ze średnim wynikiem, promowana jako hit ;)
0 0
odpowiedź
User
Mia
Dokładnie! Do Prawa Agaty tego wytworu to nawet nie powinien nikt porównywać. Serial z Kożuchowską musiał okazać się hitem, na siłę, gdyby mieli połowę niższe wyniki też wmówiliby, że są zadowoleni. Jak widać gro odcinków nie dobiło do 2 mln, ale... hit wg producenta jest. Po kolejnym sezonie spadnie, skoro nawet Ostaszewska gra tam beznadziejnie, na odwal. Jedyną postacią wartą uwagi jest rola Pani Tkacz - cudowna, Zajączkowska też ok. Reszta? Nie powala. Najgorszy jest sztuczny i wykreowany związek głównych bohaterów. Kożuchowska i Świderski to para między którą nie ma krzty chemii. Wątek dla wątku. Zero emocji. Najbardziej śmieszą mnie jak wyśmiewają w serialu scenariusze, "że papierowe postaci w nim przeważają", a sami takie właśnie wykreowali! Jeśli nic się nie poprawi to drugi sezon jednocześnie będzie tym ostatnim.
0 0
odpowiedź
User
No tak
Już po pierwszych odcinkach pojawiały się recenzje, że serial jest potwornie durny i na pewno powstanie drugi sezon, bo TVN po wielu porażkach potrzebuje "hita", ale na drugim się skończy. Kożuchowska pewnie ogłosi rozpoczęcie "starań nad drugim dzieckiem" albo jakieś "skupienie na rodzinie", a TVN "uszanuje decyzję aktorki". Teraz po zakończeniu pierwszej serii widać, że tak będzie na pewno. 2 miliony w prime-timie przy tak potężnej promocji xD O matulu xD
0 0
odpowiedź