980 tys. widzów serialu „Królestwo kobiet” w TVN. 16,03 mln zł z reklam
Serial „Królestwo kobiet” oglądało średnio 980 tys. widzów, o 280 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,03 mln zł.
Premierowe odcinki serialu „Królestwo kobiet” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 18 października do 6 grudnia br. Średnia widownia serialu wyniosła 980 tys. osób, co przełożyło się na 7,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,45 mln oglądających.
Dla porównania, serial „39 i pół tygodnia”, emitowany jesienią ub.r. w tym paśmie oglądało 1,26 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 9,22 proc., 14,20 proc. i 11,67 proc. Nowy serial stracił 280 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania „Królestwa kobiet” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. reality-show „Rolnik szuka żony”, osiągała 19,86 proc. udziału. Trzeci był Polsat (programy kabaretowe i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,06 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,96 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją drugiego wyboru.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Królestwa kobiet” wyniosły 16,03 mln zł (dane cennikowo, bez rabatów).
„Królestwo kobiet” przedstawia losy czterech różnych kobiet, które przez jednego mężczyznę wpadają w sam środek kryminalnej intrygi. Dzieli je wszystko, ale tylko kiedy zaczną współpracować będą mogły stawić czoła światu.
W role głównych bohaterek wcielają się aktorki: Krystyna Janda, Gabriela Muskała, Karolina Gruszka i Aleksandra Adamska. W produkcji pojawiają się również m.in: Justyna Schneider, Rafał Maćkowiak, Artur Żmijewski i Jan Peszek.
„Królestwo kobiet” jest autorskim projektem stacji TVN. Reżyserem jest Maciej Bochniak, autorem zdjęć - Paweł Flis. Zespół scenarzystów pod nadzorem Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz tworzą: Hanna Węsierska, Dana Łukasińska, Karolina Szymczyk-Majchrzak i Wojciech Saramonowicz.
Za scenografię odpowiada Marcelina Początek-Kunikowska, za kostiumy - Magdalena Sekrecka i Małgorzata Skorupa, a za charakteryzację - Jolanta Madejska-Witek. Kierownikiem produkcji jest Krzysztof Łojan, a producentem - wspomniany już wyżej Tomasz Blachnicki.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 980 tys. widzów serialu „Królestwo kobiet” w TVN. 16,03 mln zł z reklam