SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DSK będzie promować Gdańsk

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na przygotowanie wizerunkowej kampanii promującej Gdańsk. Okazała się lepsza od 14 innych firm starających się o to zlecenie.

W przetargu na przygotowanie wizerunkowej kampanii promującej Gdańsk w Polsce i za granicą agencja DSK uzyskała najwyższą notę za strategię działań, co stanowiło 65 proc. całościowej oceny. O zlecenie ubiegało się jeszcze 14 firm, m.in. Blue Grass, Grupa Eskadra, Just, Ogilvy Action, Strategia 360 i Metropolis.

Kampania promująca Gdańsk ma zwiększyć jego znajomość przede wszystkim wśród osób w wieku 16-45 lat, żyjących w dużych miastach oraz mających średnie lub wyższe wykształcenie. Akcja będzie prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze.

Dołącz do dyskusji: DSK będzie promować Gdańsk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl