Duże spadki na rynku tygodników telewizyjnych
W lipcu br. wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadek sprzedaży, a najwięcej stracił “Super TV”. Zdecydowanym liderem pozostaje “Tele Tydzień”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosło w lipcu 2010 roku 942 827 egz., czyli o 11 proc. mniej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 423 178 egz. (spadek o 9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (Bauer) z rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 214 127 egz., notując spadek o 24 proc.
Najwięcej w rankingu stracił, plasujący się na pozycji piątej, tygodnik “Super TV” (Bauer). Jego wynik zmalał o 29 proc. do 187 723 egz.
Jednym tytułem w zestawieniu, nie wydawanym przez Bauera, jest tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), zajmujący ostatnie, siódme miejsce z wynikiem 42 601 egz. (spadek o 13 proc.).
lipiec | ||||
2010 | 2009 | |||
Średni nakład jednorazowy | Rozpowszechnianie płatne razem | Średni nakład jednorazowy | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Tydzień | 1 216 049 | 942 827 | 1 359 476 | 1 057 123 |
To & Owo | 578 742 | 423 178 | 627 511 | 465 848 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 289 242 | 214 127 | 392 440 | 281 576 |
Tele Max | 273 462 | 198 840 | 377 250 | 271 793 |
Super TV | 267 711 | 187 723 | 368 484 | 264 006 |
Program TV | 205 859 | 130 638 | 226 903 | 150 385 |
Imperium TV | 150 979 | 105 862 | 183 739 | 133 356 |
Teleprogramy | 71 430 | 42 601 | 80 925 | 49 043 |
Dołącz do dyskusji: Duże spadki na rynku tygodników telewizyjnych