Dzienniki Polska Press zdrożały drugi raz w ciągu roku
Wzrosły ceny egzemplarzowe 17 dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press (należy do Orlenu). Poprzednio gazety podrożały w styczniu br.
Cena „Dziennika Zachodniego” wzrosła następująco:
- w poniedziałki z 3,90 do 4,20 zł,
- we wtorki, środy i czwartki z 3,50 do 3,90 zł,
- w piątki z 4,50 do 4,90 zł,
- w soboty z 3,60 o 4 zł.
„Gazeta Pomorska” podrożała:
- w poniedziałki z 4,10 do 4,20 zł,
- w piątki z 4,50 do 4,90 zł,
We wtorki, środy, czwartki i soboty cena się nie zmieniła, wynosi 4 zł.
„Głos Wielkopolski” zdrożał:
- w poniedziałki z 3,90 do 4,20 zł,
- we wtorki, środy i czwartki z 3,60 do 3,90 zł,
- w piątki z 4,50 do 4,90 zł,
- w soboty z 3,80 do 4 zł.
Cena „Głosu Dziennika Pomorza” została podwyższona:
- w poniedziałki z 3,90 do 4,20 zł,
- we wtorki, środy i czwartki z 3,50 do 3,90 zł,
- w piątki z 4,60 do 4,90 zł,
- w soboty z 3,60 do 3,90 zł.
„Express Ilustrowany” podrożał:
- w poniedziałki z 2,99 do 3,20 zł,
- we wtorki, środy i czwartki z 2,80 do 3 zł,
- w piątki z 3,70 do 4 zł,
- w soboty z 2,99 do 3,20 zł.
Podobnie podrożały pozostałe dzienniki wydawana przez Polska Press: „Gazeta Krakowska”, „Kurier Poranny”, Gazeta Współczesna”, „Nowości Dziennik Toruński”, „Gazeta Codzienna Nowiny”, „Gazeta Wrocławska”, „Gazeta Lubuska”, „Dziennik Polski”, „Echo Dnia”, „Express Bydgoski”, „Dziennik Łódzki” i „Głos Szczeciński”.
Nie zmieniała się cena jedynie ukazującej się dwa razy w tygodniu „Polski Metropolii Warszawskiej”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z początkiem br. zdrożało wiele tytułów prasowych, w tym zdecydowana większość dzienników ogólnopolskich i gazety regionalne wydawane przez Polska Press. Tygodniki „Do Rzeczy” i „Newsweek Polska” już w kwietniu podrożały kolejny raz - ten pierwszy łącznie o 2 zł, a drugi o 1,40 zł.
Wydawnictwo Polska Press w ujęciu jednostkowym zanotowało w ub.r. koszty operacyjne o 15 mln zł wyższe od przychodów, a przy spadku dotacji i ponad 20 mln zł odpisów miało 30,81 mln zł straty netto. Wpływy reklamowe spółki zwiększyły się do 150,54 ze 138,07 mln zł, przy czym nadal były dużo niższe niż 185,03 mln zł w 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: Dzienniki Polska Press zdrożały drugi raz w ciągu roku