SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-sport na luzie: Babol.pl i Ofsajd.onet.pl na czele, traci Zczuba.pl

Wśród humorystycznych, rozrywkowych serwisów o sporcie zdecydowanie najpopularniejsze są Babol.pl (należący do Wirtualnej Polski) i Ofsajd.onet.pl. W skali roku spory spadek odwiedzalności zanotował Zczuba.pl (Grupa Gazeta.pl).

Z danych z Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w lutym br. serwis Babol.pl odwiedziło 1,99 mln internautów, którzy wykonali w nim 23,3 mln odsłon (z czego 700 tys. mobilnych), a każdy spędził na stronie 10 minut i 44 sekundy.

Ofsajd.onet.pl zanotował prawie 400 tys. real users mniej, ale milion odsłon więcej niż Babol.pl, a przeciętny użytkownik korzystał z niego przez 19,5 minuty, czyli prawie dwa razy dłużej niż w przypadku Babol.pl.

Pozostałe serwisy piszące o sporcie z przymrużeniem oka cieszą się o wiele mniejszą popularnością. Zczuba.pl (Grupa Gazeta.pl) zanotował w lutym 271 tys. użytkowników i 1,6 mln odsłon, Zkarnego.interia.pl - 174 tys. użytkowników i 925 tys. odsłon, a Wprzerwie.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 128 tys. użytkowników i 940 tys. odsłon.

Serwisy sportowe na luzie w lutym 2013 (Megapanel PBI/Gemius) - WIRTUALNEMEDIA.PL
serwisreal usersodsłony stacjonarneczas na RUodsłony mobilnezasięg
babol.pl1 988 98022 546 7690:10:44697 50510,12%
ofsajd.onet.pl1 596 09524 064 7600:19:36202 6658,12%
zczuba.pl271 4701 587 3470:13:5556 8981,38%
zkarnego.interia.pl174 238899 8070:07:0126 4680,89%
wprzerwie.pl128 311900 1390:04:3541 3950,65%


Babol.pl i Ofsajd.onet.pl mają większe zasięgi niż czołowe serwisy piszące z humorem o polityce, kwestiach społecznych i internecie. Przy czym Deser.pl (Grupa Gazeta.pl) przy 820 tys. użytkowników miał w lutym 38,6 mln odsłon, czyli o ponad połowę więcej niż Babol i Ofsajd. Politykier.pl (należący do Wirtualnej Polski) zanotował 696 tys. real users, a Poboczem.pl (Grupa Interia.pl) - 410 tys.

Serwisy społeczno-polityczne na luzie w lutym 2013 (Megapanel PBI/Gemius) - WIRTUALNEMEDIA.PL
deser.pl820 90135 110 9800:24:023 500 2844,18%
politykier.pl696 0247 321 1000:07:51121 8033,54%
poboczem.pl410 0198 991 5200:09:45117 5062,09%


W skali roku Babol.pl zyskał 504 tys. real users (to wzrost o 34 proc.) i 9,3 mln odsłon (wzrost o 67 proc.), a Ofsajd.onet.pl - 127 tys. real users i 4,5 mln odsłon (to wzrosty o 9 i 23 proc.). Z tego drugiego serwisu użytkownicy korzystali prawie dwa razy dłużej niż przed rokiem.

Wprzerwie.pl miał 27 tys. real users i 377 tys. odsłon więcej niż w lutym ub.r. (czyli o 26 i 67 proc. więcej). Natomiast na Zkarnego.interia.pl internauci przebywali ponad 5 razy dłużej niż rok wcześniej.

Za to Zczuba.pl stracił przez rok 50 tys. użytkowników i 1,4 mln odsłon (to spadki o 16 i 46 proc.), chociaż przeciętny użytkownik spędził w serwisie półtorej minuty więcej (to wzrost o 45 proc.).

Serwisy sportowe na luzie rok po roku (Megapanel PBI/Gemius) - WIRTUALNEMEDIA.PL
serwisluty 2013luty 2012
real usersodsłony ogółemczas na RU [godz:min:s]real usersodsłony ogółemczas na RU [godz:min:s]
babol.pl1 988 98023 244 27400:10:441 484 69413 956 11000:12:31
ofsajd.onet.pl1 596 09524 267 42500:19:361 468 77319 790 84900:09:30
zczuba.pl271 4701 644 24500:13:55321 8853 028 01300:18:06
zkarnego.interia.pl174 238926 27500:07:01169 054994 09700:01:22
wprzerwie.pl128 311941 53400:04:35101 618564 92600:03:10


 

Dołącz do dyskusji: E-sport na luzie: Babol.pl i Ofsajd.onet.pl na czele, traci Zczuba.pl

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pro
To nie są serwisy e-sportowe!
odpowiedź
User
zwykły_nick
dokladnie. e-sport to zupełnie co innego niż internetowy serwis o sporcie.
odpowiedź