„Efekt domina 2” oglądało 920 tys. widzów. TVN wygrał z konkurencją
Drugi sezon „Efektu domina” gromadził średnio 917 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 745 tys. zł.
Premierowe odcinki drugiej serii dokumentalnego cyklu „Efekt domina” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 12 kwietnia do 31 maja br. Średnia oglądalność programu wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 10,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji, wyemitowany 17 maja. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,04 mln osób.
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
17-05-2015 |
11:00:18 |
1 038 331 |
11,10% |
12-04-2015 |
11:00:05 |
1 030 297 |
10,76% |
31-05-2015 |
11:00:46 |
980 451 |
11,65% |
W czasie emisji „Efektu domina” TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP2, która pokazywała wówczas program „Wojciech Cejrowski - boso przez świat” oraz magazyn „Makłowicz w podróży”, co przełożyło się na 8,94 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 6,87 proc.), zaś najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. dokumenty; tylko 5,28 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej wiceliderem był Polsat, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN - Efekt domina 2 |
917 041 |
10,02% |
11,33% |
TVP2 |
818 306 |
8,94% |
6,76% |
Polsat |
628 653 |
6,87% |
8,78% |
TVP1 |
483 018 |
5,28% |
3,09% |
Wpływy TVN z reklam emitowanych przy tej produkcji wyniosły 745 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Efekt domina” to program pokazujący problemy z jakimi zmagają się najbardziej pokrzywdzeni przez los ludzie. Przedstawia on akcje pomocowe inicjowane przez Kulczyk Foundation - fundację Dominiki Kulczyk, która jednocześnie jest gospodynią programu. Pierwsza edycja produkcji na antenie TVN pokazywana była wiosną ub.r.
Dołącz do dyskusji: „Efekt domina 2” oglądało 920 tys. widzów. TVN wygrał z konkurencją