Egmont wprowadza magazyn inspirowany kanałem dla dzieci na YouTubie
Wydawnictwo Egmont wprowadziło na rynek magazyn „Cocomelon” przeznaczony dla dzieci od trzeciego roku życia oraz ich rodziców. Jego redaktorką prowadzącą jest Jolanta Tomala.
Magazyn, jak podkreśla wydawca, inspirowany jest najpopularniejszym kanałem dla dzieci na YouTubie. Tytuł dostępny jest w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w księgarni Egmont.pl.
Czytelnicy znajdą w nim zadania wspierające rozwój dzieci w wieku przedszkolnym na różnych poziomach, takich jak: wodzenie palcem po liniach, rysowanie i kolorowanie kształtów, rozróżnianie elementów, ćwiczenie spostrzegawczości, ale także poznawanie kolorów, literek i cyfr. Magazyn pomaga w pielęgnowaniu kreatywności, a poprzez wierszyki i piosenki pozwala dziecku wejść do świata rymów oraz dźwięków.
Wspólne rozwiązywanie łamigłówek i zagadek z czasopisma to doskonała okazja do nauki poprzez kreatywną zabawę, a także do spędzenia wartościowego czasu z dzieckiem. W magazynie opiekunowie znajdą wskazówki z podpowiedziami, jak kontynuować zabawę i poszerzać ćwiczenia po przeczytaniu pisma. Do każdego wydania dołączona będzie zabawka, a w magazynie znajdą się pomysły i inspiracje, jak można wykorzystać ją w zabawie z dzieckiem.
Product managerem magazynu jest Anna Pałgan. Tytuł liczy 32 str., a jego cena to 11,99 zł.
Wprowadzeniu magazynu „Cocomelon” na rynek towarzyszy kampania w serwisie YouTube oraz na portalach parentingowych, a także reklamy w mediach własnych Egmontu oraz działania w social mediach.
Czytaj też: Egmont zmienia nazwę na Story House Egmont. „Czas na unowocześnienie komunikacji”
Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza magazyn inspirowany kanałem dla dzieci na YouTubie