EM Lab będzie reklamował Netię na rynku korporacyjnym
EM Lab będzie przez najbliższy rok prowadził działania marketingowe Netii na rynku korporacyjnym. Wartość tego zlecenia to ok. 3,6 mln zł.
W ramach obsługi marketingowej Netii na rynku korporacyjnym EM Lab zorganizuje dla niej w całej Polsce serię wydarzeń. Wśród nich znajdą się skierowane do różnych grup docelowych cykle „Biznes to Pasje”, „Biznes po Godzinach” oraz „Biznes to Relacje”. Agencja będzie też koordynowała udział Netii w konferencjach i imprezach targowych oraz pozyskiwała środki sponsoringowe.
Obecne zlecenie stanowi kontynuację rozpoczętej w 2009 roku współpracy, której głównym elementem było zorganizowanie przez EM Lab kongresu „Biznes to Rozmowy”.
Szacowana wartość podpisanego właśnie kontraktu wyniesie na przestrzeni 12 miesięcy ok. 3,6 mln zł brutto.
Dołącz do dyskusji: EM Lab będzie reklamował Netię na rynku korporacyjnym