Emocje na wafelkach w reklamie Prince Polo (wideo)
W telewizji trwa nowa kampania reklamowa wafelków Prince Polo. Akcję przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.
Prowadzona obecnie w telewizji kampania reklamowa Prince Polo opiera się na spocie, w którym ludzi, którzy komunikują swoje emocje za pomocą napisów na opakowaniach wafelków tej marki. W spocie wykorzystano piosenkę „Here comes the Hotstepper” Ini Kamoze. Taki przekaz jest skierowany przede wszystkim do młodych osób, podkreślając pozytywne emocje związane z Prince Polo. Podobną kreację miała ubiegłoroczna kampania reklamowa tej marki (więcej).
W ramach akcji spot jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, Discovery, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TV4, Polsacie 2, Polsacie Sport, Polsacie Sport Extra, Superstacji oraz kanałach z pakietu At Media.
Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Redworks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Emocje na wafelkach w reklamie Prince Polo (wideo)