SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ergo Hestia sponsorem tytularnym hali Gdańsk-Sopot

Ergo Hestia przez pięć lat będzie sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej, która powstaje na granicy Gdańska i Sopotu. Firma zapłaci za to 12,2 mln zł.

Ergo Hestia przez pięć lat będzie obecna nie tylko w nazwie hali widowiskowo-sportowej w Trójmieście, lecz również w jej logotypie, a także na powierzchniach reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu. – Profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego w kulturę i sport – uzasadnia Katarzyna Śliwińska, dyrektor biura marketingu i PR firmy. Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce.

Na podstawie umowy z władzami Gdańska i Sopotu Ergo Hestia za sponsoring obiektu zapłaci 12,2 mln zł. – Ta kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu – opisuje Katarzyna Śliwińska. – Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – dodaje.

Hala sportowa Gdańsk-Sopot to kolejny obiekt sportowy w Gdańsku, który pozyskał sponsora tytularnego. Przypomnijmy, że od początku roku stadion piłkarski budowany na Euro 2012 nosi nazwę PGE Arena Gdańsk, za co firma energetyczna przez 5 lat zapłaci 35 mln zł (więcej).

Dołącz do dyskusji: Ergo Hestia sponsorem tytularnym hali Gdańsk-Sopot

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
gratulacje!!!!
0 0
odpowiedź
User
Bruce
Ergo Hestia Arena - brzmi sensownie, cały deal też. Hestia ma nieopodal siedzibę, w hali na pewno dużo będzie się działo przez cały rok. Z boku i pod kątem "naming rights" deal wygląda duzo bardzo jak case Atlas Areny niż PGE Areny...
0 0
odpowiedź