Eryk Mistewicz szefem kwartalnika „Nowe Media”
Gdyńskie wydawnictwo edukacyjne Operon wprowadziło na rynek kwartalnik specjalistyczny „Nowe Media”. Jego redaktorem został Eryk Mistewicz, specjalista od marketingu politycznego.
Magazyn poświęcony jest komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i public relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomaganiu edukacji.
W pierwszym numerze przeczytać można teksty Radosława Sikorskiego, Sławomira Jastrzębowskiego, Jarosława Kuźniara, Andrzeja Godlewskiego i Ediego Pyrka czy francuskich specjalistów z zakresu marketingu politycznego Jacquesa Seguela i Thierry'ego Sausseza.
Każdy tekst opatrzony jest abstraktem w języku angielskim i języku francuskim. Grafika pisma została przygotowana przez Fabiena Clairefond z „Le Figaro”.
Pierwsze wydanie „Nowych Mediów” liczy 224 stron i kosztuje 26 zł. Nabyć go można w wybranych punktach sprzedaży prasy i w księgarniach oraz w sklepie internetowym wydawcy. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje elektroniczne, w tym na Kindle i tablety (za ich opracowanie odpowiadało wydawnictwo Helion).
Dołącz do dyskusji: Eryk Mistewicz szefem kwartalnika „Nowe Media”