ESE Entertainment partnerem esportowym Kantar
ESE Entertainment zostało bezpośrednim partnerem esportowym firmy badawczej Kantar. Współpraca ta obejmować będzie tworzenie badań rynku oraz strategii w obszarze esportu i simracingu.
ESE Entertainment oraz Kantar rozpoczynają współpracę z zakresu świadczenia usług badań rynku, oraz strategii w obszarze esportu i simracingu. Rozwinięcie współpracy pozwala obu firmom na poszerzenie możliwości realizacji projektów, które mają do zaoferowania potencjalnym klientom.
Celem współpracy ESE z Kantar jest opracowanie badań rynkowych, analiz, narzędzi i strategii, które mogą być oferowane potencjalnym klientom aktywnie działającym w Digital Motorsporcie.
Początkowy zakres badań, powstających dzięki nowej współpracy, będzie obejmować przede wszystkim - identyfikację możliwości i barier w świecie gier i esportu, zrozumienie branży Digital Motorsportu w szczególności uwzględniając analizę różnych gier i projektów marketingowych wraz z badaniem profili graczy, a także nawigację i uzyskanie wglądu w marki obecne w esporcie i gamingu.
- Współpraca z Kantar otwiera możliwość przygotowania dla firm skutecznych strategii marketingowych i sponsoringowych w obszarze esportu i simracingu przygotowanych na podstawie dogłębnych badań i analiz środowiska esportowego, potrzeb i zainteresowań. Proponujemy produkty dostosowane do ID firm i ich stategicznych potrzeb - komentuje Michał Mango, head of strategy w ESE.
ESE partnerem Kantara
Simracing to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin esportu, od ponad 2 lat wspierana jest przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA), która współpracuje z wydawcami gier wyścigowych oraz zachęca lokalne organizacje do wspierania rywalizacji esportowych. Przełomową decyzją FIA było uznanie rywalizacji w grach wyścigowych, jako jednej z dyscyplin w których członkowie FIA mogą organizować zawody w randze mistrzostw kraju w ”Digital MotorSporcie”, bo tak oficjalnie określana jest rywalizacja esportowa w grach wyścigowych
- Wraz z rozwojem i wagą takich obszarów jak gaming i esport, naturalne jest zainteresowanie tą tematyką i zaangażowanie ze strony Kantara. Mamy ambicję poszerzania naszych kompetencji i obecności badawczej w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie biznesu, ale także chcemy aktywnie włączyć się w świat esportu poprzez opracowywanie adekwatnych rozwiązań konsultingowych i marketingowych. W takiej sytuacji, nasza współpraca z ESE jest naturalnym krokiem. Jesteśmy przekonani, że zaowocuje ona stworzeniem nowych produktów i rozwiązań we wspomnianych obszarach - komentuje Kamil Michalski, general manager w Kantar Polska.
Dołącz do dyskusji: ESE Entertainment partnerem esportowym Kantar