Eurosport 2 rusza z emisją reklam
Od poniedziałku 18 stycznia br. kanał Eurosport 2 zacznie emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy Polsat Media, obsługujące także Eurosport 1.
Możliwość pojawienia się reklam w Eurosporcie 2 wynika z faktu, że kanał ma już ramówkę kierowaną tylko na polski rynek. - Lokalny charakter Eurosportu 2 otworzy wachlarz możliwości dla naszych partnerów reklamowych - zarówno w obszarze tradycyjnej reklamy, jak i projektów specjalnych - mówi Olgierd Dobrzyński, country manager Discovery i Eurosportu w Polsce.
Sprzedażą spotową oraz planowaniem czasu antenowego dla Eurosportu 2 zajmuje się biuro reklamy Polsat Media, które pracuje też dla Eurosportu 1. Za koordynację projektów niestandardowych odpowiada zaś zespół Discovery Media Brand Partnership.
Przypomnijmy, że sprzedaż reklam w pozostałych kanałach Discovery Networks w Polsce jak Discovery Channel, Discovery Science, TLC czy ID prowadzi TVN Media.
Eurosport 2 jest nadawcą czterech spotkań piłkarskiej Ekstraklasy, z których dwa, otwierające i zamykające każdą kolejkę, transmitowane są wyłącznie w tym kanale .W każdy weekend stacja pokazuje też spotkania Bundesligi, w tym mecze Roberta Lewandowskiego w barwach Bayernu Monachium. Na antenie Eurosportu 2 goszczą również na wyłączność koszykarskie rozgrywki Eurocup, szwedzka liga żużlowa Elitserien, Australian Football League, a także Puchary Świata w snowboardzie, narciarstwie dowolnym i narciarstwie alpejskim.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2015 roku średni udział Eurosportu 2 w rynku wyniósł 0,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Eurosport 2 rusza z emisją reklam