Eurosport świętuje 30-lecie serią filmów krótkometrażowych (wideo)
Kanał Eurosport z okazji 30-lecia działalności wprowadził tymczasowy, jubileuszowy branding, nawiązał współpracę ze Spotify i przygotował serię filmów przedstawiających rolę tego kanału w promowaniu sportów europejskich.
Eurosport został uruchomiony 5 lutego 1989 roku w ramach telewizji Sky. Informacje sportowe wraz z licznymi komentarzami nadawane były w kilku językach, m.in. po angielsku, niemiecku i holendersku.
Na początku na antenie Eurosportu transmitowano m.in. mistrzostwa świata w narciarstwie alpejskim, World Matchplay w snookerze, mistrzostwa świata w bobslejach oraz mistrzostwa europy w łyżwiarstwie figurowym.
Obecnie na kanale można oglądać m.in. relacje z igrzysk olimpijskich i zawodów w kolarstwie, tenisie ziemnym czy sportach zimowych.
Z danych nadawcy wynika, że kanał dociera do 246 mln widzów w 75 krajach w Europie, Azji i Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.
Filmy prezentujące historię kanału i jego rolę w promowaniu sportu będą emitowane na antenie Eurosportu i na wszystkich jego platformach internetowych. Pojawią się w nich takie sportowe ikony, jak Bjorn Borg, John McEnroe i Ronnie O'Sullivan.
W związku z jubileuszem Eurosport nawiązał współpracę ze Spotify, którego użytkownicy będą mogli przypomnieć sobie utwory z 1989 roku (eurosport.withspotify.com). Kampania reklamowa potrwa do 28 lutego br.
Polską wersję Eurosportu uruchomiono 10 kwietnia 1996 roku.
A big thank you to @sven_hannawald, @Babsschett, @TinaMaze, @AlexCorretja74, @ronnieo147, @TheBorisBecker, @TheRealPatCash, @FlechaExtra and @albertocontador!
— Eurosport (@Eurosport) 5 lutego 2019
30 years of working with the best experts in the business!
Full story: https://t.co/XAjJgFczsn #Eurosport30 pic.twitter.com/OqCwEhGQ5z
Dołącz do dyskusji: Eurosport świętuje 30-lecie serią filmów krótkometrażowych (wideo)