Ewa Sętowska po awansie w Shake Hands odpowiada za obsługę Fiata
Ewa Sętowska po wewnętrznym awansie dołączyła do zespołu, który zajmuje się bieżącą obsługą koncernu FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), nowego klienta agencji Shake Hands. Równolegle będzie nadal pracować dla innego z klientów agencji - marki Tikkurila.
Do końca 2015 roku Ewa Sętowska pracowała jako account manager w dziale client service agencji Brand Support. Następnie przeszła do agencji Shake Hands, w której jako account manager kierowała zespołem obsługującym markę Tikkurila oraz samodzielnie realizowała bieżące projekty, m.in. dla marek: Tikkurila, Telepizza, Wella Professionals.
Teraz awansowała na stanowisko senior account managera. Zarazem dołączyła do zespołu obsługującego koncern FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), którego budżet agencja pozyskała w przetargu pod koniec ub.r.
Przed przyjściem do grupy Brand Support Ewa Sętowska pracowała w agencji FaceAddicted jako account manager. Wcześniej przez trzy lata pracowała w agencji ADnova, obsługując m.in. brandy Coty Polska oraz przez 4,5 roku w agencji GPD Advertising, obsługując m.in. BP Polska i Goodyear Dunlop Tires Polska. Zajmowała się również obsługą klientów z branży telekomunikacyjnej, FMCG i motoryzacyjnej. W agencji GPD Advertising brała także udział w pracach związanych z otwarciem rumuńskiego oddziału firmy w Bukareszcie.
Dołącz do dyskusji: Ewa Sętowska po awansie w Shake Hands odpowiada za obsługę Fiata