Fanta reklamuje się jako "naturalnie fantastyczna" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Fanty pod hasłem "Naturalniefantastyczna". Akcja podkreśla, że napój jest oparty na naturalnychskładnikach i nie zawiera konserwantów.
Rozpoczęta pod hasłem "Naturalnie fantastyczna" kampaniareklamowa Fanty wykorzystuje animowany spot symboliczniepokazujący, jak powstaje ten napój. Kreacja podkreśla, że jest onoparty na naturalnych składnikach najwyższej jakości, natomiast niezawiera konserwantów ani sztucznych barwników. Kampania ma łączyćwizerunek tej marki jako młodzieżowej i rozrywkowej z nowymprzekazem podkreślającym owocowy smak tego napoju. W ramach działańna opakowaniach Fanty i w materiałach promocyjnych pojawił sięnapis "Bardzo pomarańczowa. Bez dodatku konserwantów".
Akcja reklamowa jest od 20 kwietnia prowadzona w telewizji (TVN,Polsat, TVP1, TVP2, TVN 7 oraz kanały tematyczne, m.in. Hallmark iRomantica), internecie i punktach sprzedaży. Adaptację spotówwykorzystywanych w tej kampanii - zaplanowanej do 14 czerwca-opracowała agencja Publicis, materiały POS przygotowała agencjaBrandstorm, odświeżone etykiety Fanty zaadaptowała agencja Fortis,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyStarcom.
Dołącz do dyskusji: Fanta reklamuje się jako "naturalnie fantastyczna" (wideo)