Gameset partnerem platformy Twitch. Otwiera sieć Gameset Network dla gamerów-influencerów
Agencja marketingu gamingowego Gameset jako pierwsza w Polsce uzyskała status oficjalnego partnera platformy streamingowej Twitch (należącej do Amazona). W związku z tym, firma otwiera własną sieć influencerską Gameset Network.
- Status partnera Twitch pomoże nam przekonywać kolejne marki do działań na platformie i eksplorację nowych możliwości budowania jakościowych treści pod kuratelą firm - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Bombol, prezes Gamesetu.
Współpraca Gameset z Twitchem polega na wysokim pozycjonowaniu kanału firmy na platformie. Gameset TV posiada ramówkę z programami o stałych porach, którą dopełniają transmisje z rozgrywek w grę Fortnite (agencja Gameset obsługuje marketingowo grę w Polsce i w regionie CEE). Na kanale pojawiają się też autorskie formaty rozrywkowe (Siła Sióstr, Samotny Wilk czy Fantastyczna Piątka).
- Obecny rynek influencerów gamingowych posiada dwa oblicza: w kontekście twórców na Youtube jest duże nasycenie i silna konkurencja kilku rozbudowanych sieci, podczas gdy na Twitch jest to jeszcze "blue ocean". Wynika to głównie z etapu rozwoju obu platform, co bezpośrednio przekłada się na pieniądze, które można zarobić na rynku. W przypadku platformy od Amazon rozwijała się ona poza raderem marketerów, a influencerzy (w tym wypadku streamerzy) mogli liczyć głównie na płatne współprace od wydawców gier czy producentów sprzętu. Dopiero teraz się to zmienia, bo zasięgi generowane w sposób organiczny przez twórców osiągają istotny poziom - ocenia Bombol.
Gameset Network - dla gamerów-influencerów
Sieć Gameset Network skupia najciekawszych i najbardziej angażujących streamerów, którzy cechują się dużym potencjałem rozwoju, podaje firma w komunikacie. Twórcy zrzeszeni w sieci mają możliwość promocji na kanale Gameset TV, a agencja pomaga im zbudować formaty rozrywkowe dla ich społeczności. Gameset Network tworzą: Al3xandras, Angela35, Lempiank, Kkamcia, Nitek, Buli oraz Chaway. W najbliższym czasie mają dołączyć kolejni twórcy. - Postanowiliśmy stworzyć sieć influencerską w oparciu o twórców Twitch, żeby odpowiedzieć na obecne i przyszłe zapytania ze strony firm. Jednocześnie chcemy zapewnić twórcom opiekę na najwyższym poziomie, wsparcie w ich promocji i budowaniu wizerunku - wyjaśnia Piotr Bombol.
- Twitch posiada zupełnie unikalne możliwości dotarcia do młodego konsumenta. O ile w tej chwili dominuje content growy, o tyle w niedługim czasie będzie to bardziej zdywersyfikowane, a na platformie będą chciały się promować różne marki, np. FMCG czy lifestyle. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na ich zapytania dzięki własnemu kanałowi, autorskim formatom i Gameset Network - dodaje Łukasz Turkowski, wiceprezes Gameset.
Twitch to platforma powstała z myślą o graczach komputerowych i fanach sportów elektronicznych. Publikowane są na niej głównie transmisje z gier, ale platforma promuje też emisje seriali, sesji kulinarnych czy talk show. Na świecie serwis ma 100 mln użytkowników miesięcznie, w Polsce ok. miliona (dane za Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Gameset partnerem platformy Twitch. Otwiera sieć Gameset Network dla gamerów-influencerów