GAP promuje się rodzinnie na święta (wideo)
Pod hasłem „Dress normal” ruszyła świąteczna kampania reklamowa odzieży GAP. Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a reżyserię Sofia Coppola.
Dwie półminutowe reklamy zatytułowane „Gauntlet” i „Mistletoe” będą nadawane w telewizji. Pozostałe dwie, trwające po minucie - „Crooner” i „Pinball” - są prezentowane wyłącznie w internecie.
Za reżyserię wszystkich spotów odpowiada Sofia Coppola, córka Francisa Forda Coppoli, która oprócz pracy w Hollywood jest również projektantką mody. Wszystkie nakręcone reklamy mają wspólny mianownik w postaci spotkań związanych z nadchodzącym Bożym Narodzeniem oraz pielęgnowanym przez Amerykanów Świętem Dziękczynienia.
Dwa klipy przeznaczone do emisji na antenie telewizyjnej opowiadają z przymrużeniem oka historie związane z rodzinnymi świątecznymi zjazdami rodzinnymi, podczas których główni bohaterowi są ubrani zgodnie z hasłem prowadzonej przez GAP kampanii „Dress normal”.
Pozostałe dwa, dłuższe od poprzedników spoty są utrzymane w ciepłym klimacie nadchodzących świąt, głównymi elementami są nostalgia, romantyzm i miłość.
Za kreacją wszystkich filmów stoi nowojorska agencja Wieden + Kennedy.
Dołącz do dyskusji: GAP promuje się rodzinnie na święta (wideo)