Garden of Words projektowo dla Pasaży Tesco
Agencja Garden of Words zajmie się realizacją CSR-owego projektu „Wspólna przestrzeń” dla Pasaży Tesco - sieci centrów i galerii handlowych należących do Tesco Polska.
Garden of Words w ramach projektu „Wspólna przestrzeń” będzie odpowiedzialne za budowanie relacji z najemcami oraz komunikację wydarzeń w mediach regionalnych i branżowych. Program zostanie zrealizowany w kilkunastu kluczowych pasażach handlowych w całej Polsce.
- Powierzyliśmy Garden of Words realizację programu „Wspólna przestrzeń” ze względu na doświadczenie oraz efekty dotychczasowych działań - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu centrów handlowych w Tesco Polska.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Od września realizacją projektów z zakresu public relations oraz social media (w tym influencer marketing i kontraktami ambasadorskimi) Pasaży Tesco zajmuje się agencja Platinium Cast.
Dołącz do dyskusji: Garden of Words projektowo dla Pasaży Tesco