W czasie "Gogglebox" TTV pokonało główne anteny TVP w grupie komercyjnej
Wiosenny sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało na antenie TTV średnio 463 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
16. sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.00, w okresie od 28 lutego do 6 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 463 tys. osób, co przełożyło się na 4,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 8,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 18 kwietnia. Przyciągnął uwagę 524 tys. osób.
Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,08 proc., a w grupie 16-49 było to 3,01 proc. Tym samym program miał ponad dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Stacja TTV w paśmie nadawania premierowych odcinków „Gogglebox. Przed telewizorem 16” czyli w poniedziałkowym paśmie między 22.02 a 23.02 miała 4,51 proc. udziału. Stacja zajęła piąte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 7,70 proc. udziału był trzeci.
Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.
Dołącz do dyskusji: W czasie "Gogglebox" TTV pokonało główne anteny TVP w grupie komercyjnej