SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gerry d’Angelo: z Mondelez International do Procter&Gamble

Gerry d’Angelo, dotychczas zajmujący stanowisko director media Europe & global digital media partnership w Mondelez International został powołany na stanowisko global media directora w Procter&Gamble.

W Procter&Gamble Gerry d’Angelo będzie raportować do Doreen Bayliff, VP worldwide brand operations. Będzie odpowiedzialny za obsługę i nadzór nad jednym z największych budżetów mediowych na świecie.

Gerry d’Angelo w Mondelez International pracował od 2009 roku. Przez pierwszych sześć lat był dyrektorem mediów na Europę. Ostatnio odpowiadał też za globalne partnerstwo Mondelez z Google i Facebookiem.

W latach 2006-2009 pracował jako European media director w Samsungu. Wcześniej przez ponad pięć lat był szefem marketingu w BskyB. W latach 1993-2000 pracował jako group media director w Starcomie.

Dołącz do dyskusji: Gerry d’Angelo: z Mondelez International do Procter&Gamble

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uważny
Właściwy człowiek na właściwym miejscu ! Powodzenia Gerry !
odpowiedź