Global Shopper Marketing obsługuje eventy Powerade
Agencja Global Shopper Marketing, po wygranym przetargu dla firmy Coca-Cola, poszerza swoje portfolio usług o eventy. Agencja odpowiada za aktywność marki napoju izotonicznego Powerade na 8 półmaratonach.
Zaplanowany cykl półmaratonów ma budować brand experience marki. Powerade podczas wydarzeń będzie zachęcać do zwiększenia aktywności fizycznej oraz dbania o odpowiednie odżywienie organizmu – zarówno po, jak i w trakcie ćwiczeń.
Do zadań Global Shopper Marketing należało opracowanie konceptu parasolowego dla 8 półmaratonów. Agencja odpowiadać będzie również za aktywacje, ich implementację oraz realizację podczas eventów. Grupą docelową działań są zarówno uczestnicy biegu, jak i kibice.
Do tej pory odbyły się dwa półmaratony w Białymstoku i Łodzi. Pierwszy z nich ukończyło 3288 biegaczy.
Zakończenie działań zaplanowane jest na październik br.
Dołącz do dyskusji: Global Shopper Marketing obsługuje eventy Powerade