„Głową bólu nie przebijesz” i inne przysłowia reklamują Ibuprom
W największych miastach w Polsce pojawiła się kolejna odsłona kampanii outdoorowej marki Ibuprom z portfolio USP Zdrowie. Walka z bólem jest oparta na zabawie polskimi przysłowiami. Za realizację działań odpowiadają Agencja 2012 i Mets (MEC).
Na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce trwa kampania promująca lek przeciwbólowy Ibuprom.
Nowa komunikacja powstała na podstawie polskich przysłów. Porzekadła w zabawny sposób nawiązują do zwycięskiej walki Ibupromu z bólem: „ Ból i ryby głosu nie mają”, „Głową bólu nie przebijesz”, „Hulaj dusza bólu nie ma”, „Jak ból Tobie tak jemu Ibuprom”.
Layouty reklam mają bardzo prostą formę - białe napisy umieszczono na fioletowym tle.
Jest to piąta edycja kampanii outdoorowej Ibupromu. Marka od 2015 roku obecna jest w przestrzeni miejskiej z charakterystycznymi plakatami. W 2016 roku wiosną na kilkuset citylightach i billboardach konsumenci mogli zobaczyć zwalczanie bólu ukazane w kontekście istotnych i charakterystycznych miejsc w największych miastach w Polsce. Natomiast jesienny wariant był oparty na oryginalnych layoutach typograficznych.
Za kreację odpowiedzialna jest Agencja 2012 wraz z działem marketingu USP Zdrowie, natomiast zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mets, należący do grupy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Głową bólu nie przebijesz” i inne przysłowia reklamują Ibuprom