„Gorączka i ból z głowy” w kampanii Ibumu Zawiesiny (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci Ibum Zawiesina. Akcję – na zlecenie firmy Hasco-Lek – przygotowały GPD Advertising i Mediaedge:cia.
Głównym bohaterem telewizyjnej reklamy Ibumu Zawiesiny jest dziecko przebrane w kostium króliczka. Spot pokazuje, jak produkt ten – w formie syropu o smaku malinowym – pomaga małemu choremu szybko wrócić do zdrowia i odzyskać dobry humor. Cały przekaz kończy hasło „Pyszny Ibum malinowy – gorączka i ból z głowy!”.
W ramach akcji spot jest emitowany w TVP, TVP2, TV4,TVN, TVN7, Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Cafe i Discovery.
Kampanię – zaplanowaną do końca października – na zlecenie firmy Hasco-Lek, do której należy marka Ibum Zawiesina, przygotowały agencja reklamowa GPD Advertising (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Gorączka i ból z głowy” w kampanii Ibumu Zawiesiny (wideo)