Grupa IMS w pierwszym kwartale 2018 roku ze wzrostem sprzedaży
Spółka zajmująca się marketingiem sensorycznym IMS odnotowała w pierwszym kwartale tego roku zamknęła sprzedaż na poziomie 11,4 mln zł - to o ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto osiągnął prawie 2,3 mln zł (+120 proc. w porównaniu z relacji rdr.).
Z porównaniu z końcem ubiegłego roku, liczba lokalizacji abonamentowych Grupy IMS zwiększyła się o ponad 250. Spółka zatrudniła także nowych menadżerów, intensyfikowała działania marketingowe oraz postawiła na sprzedaż wysokomarżowych usług.
- Odnotowaliśmy pokaźne wzrosty we wszystkich kluczowych segmentach działalności Grupy IMS. Po raz pierwszy w historii, zysk netto w I kwartale przekroczył 2 mln zł. To nastraja optymistycznie do dalszej części roku – mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS.
Grupa IMS ostatnio ogłosiła prognozę finansową na 2018 rok. Zgodnie z nią sprzedaż zamknie się kwotą 53 mln zł, a zysk netto wyniesie 9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Grupa IMS w pierwszym kwartale 2018 roku ze wzrostem sprzedaży