Grzegorz Brudnik kieruje komunikacją Lechii Gdańsk
Grzegorz Brudnik objął stanowisko szefa działu public relations w piłkarskim klubie Lechia Gdańsk.
Grzegorz Brudnik zajmuje się nadzorem nad działaniami komunikacyjnymi w klubie. Odpowiada bezpośrednio przed zarządem. Podlega mu zespół PR i komunikacji.
Brudnik poprzednio był dyrektorem marketingu i komunikacji w Rakowie Częstochowa. Pracował w przeszłości jako dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej zjednoczenie, a także w agencjach w 4Frame, Change i Grey Group Poland. Ma w dorobku ponad 30 spotów telewizyjnych, napisał też scenariusze słuchowisk na podstawie kultowych polskich komiksów.
Wcześniej za działania PR Lechii Gdańsk częściowo odpowiadała agencja zewnętrzna (klub nie zdradza jej nazwy). Obecnie całość działań skupiono w wewnętrznym zespole.
Według raportu Deloitte, w 2018 roku Lechia Gdańsk osiągnęła wzrost przychodów z 39,9 do 48,3 mln zł. Wpływy komercyjne zwiększyły się o 11 proc. i stanowiły już 72 proc. budżetu klubu.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Brudnik kieruje komunikacją Lechii Gdańsk