Zrozpaczona opryszczka w reklamie Heviran Comfort (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na opryszczkę Heviran Comfort (produkowanego przez Polpharmę). Akcje przygotowały firmy marketingowe Red8, Bomaye, Badi Badi i MediaCom Warszawa.
Bohaterką spotu jest animowana postać symbolizująca opryszczkę. Z rozrzewnieniem wspomina czasy, kiedy bez problemów mogła atakować ludzi, i narzeka, że Heviran Comfort zrujnował jej karierę.
Reklama podkreśla, że promowany preparat zawiera maksymalną dawkę leku bez recepty, dzięki czemu już od pierwszej zastosowanej tabletki zwalcza wirusa opryszczki i przyspiesza gojenie nawet o trzy dni.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmuje przede wszystkim ogólnopolskie kanały.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8, produkcją spotu - dom produkcyjny Bomaye, a postprodukcją - studio Badi Badi. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Według danych Nielsen Audience Measurement w minionym półroczu Polpharma cennikowo na reklamy w telewizji wydała 339,07 mln zł, o 26,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Zrozpaczona opryszczka w reklamie Heviran Comfort (wideo)