Ilona Drzewosowska awansuje w Goldbach Audience
Ilona Drzewosowska objęła nowo utworzoną funkcję buying and delivery director w sieci reklamy internetowej Goldbach Audience należącej do holdingu Goldbach Poland. Poprzednio zajmowała w niej stanowisko head of agency team.
Na nowym stanowisku Drzewosowska koordynuje prace czterech działów: współpracy z wydawcami, traffic, media trading oraz delivery management. Ma za zadanie zbudowanie i realizację spójnej strategii sieci w zakresie zarządzania zasobami reklamowymi, a w dłuższej perspektywie - ulepszenie jakości ruchu dostarczanego przez sieć oraz poprawę jakości realizacji kampanii w wymiarze sprzedażowym. Raportuje bezpośrednio do Marka Parzydło, country managera Goldbach Poland.
- Praca nowego dyrektora polega na integracji wiedzy dotyczącej wielu istotnych obszarów działania naszej firmy oraz profesjonalnej koordynacji skomplikowanych procesów biznesowych - opisuje Parzydło.
Ilona Drzewosowska jest związana z Goldbach Audience, a wcześniej ARBOinteractive, od 2008 roku. W tym okresie pracowała w zespołach sprzedaży bezpośredniej sieci reklamowej BizOn media i ARBOnetwork oraz wprowadziła na rynek sieć reklamy kobiecej Beauty Network. Ostatnio jako head of agency team zarządzała pracą jednego z zespołów sprzedaży agencyjnej firmy. Specjalizuje się w reklamie display, uczestniczy w pracach zajmującej się nią grupy roboczej IAB.
Dołącz do dyskusji: Ilona Drzewosowska awansuje w Goldbach Audience