Sprzedaż Goldbach Interactive nie doszła do skutku, odchodzi Marek Parzydło
Grupa Goldbach nie doszła do porozumienia z potencjalnymi kupcami agencji Goldbach Interactive i postanowiła włączyć ją do swojej innej firmy - Goldbach Audience. Z Goldbach Interactive odchodzi część zespołu, m.in. dyrektor zarządzający Marek Parzydło.
Goldbach Interactive została wystawiona na sprzedaż przez Grupę Goldbach w połowie br., a od września prowadzono rozmowy z potencjalnymi inwestorami. - Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia - informuje Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych Grupy Goldbach odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią.
W konsekwencji koncern zdecydował się włączyć część Goldbach Interactive do struktur swojej sieci reklamy internetowej Goldbach Audience. - Pozostałym pracownikom oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy - opisuje Kirsten Dröessel. Nie podano, ile konkretnie osób z Goldbach Interactive przechodzi do Goldbach Audience, a ile żegna się z koncernem.
Z końcem listopada z Grupy Goldbach odszedł Marek Parzydło, dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, który koordynował negocjacje dotyczące sprzedaży agencji.
Agencja Goldbach Interactive została uruchomiona w Polsce jesienią 2011 roku. Zajmowała się głównie e-PR-em, marketingiem społecznościowym i event marketingiem.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż Goldbach Interactive nie doszła do skutku, odchodzi Marek Parzydło