IMS będzie zarządzać nośnikami reklamowymi w centrum handlowym Posnania
Firma IMS odpowiada za zarządzanie zainstalowanymi na terenie poznańskiej galerii Posnania siecią nośników informacyjno-reklamowych. Zajmuje się też sprzedażą powierzchni reklamowej na nich.
W poznańskiej galerii Posnania zostały oddane do użytku systemy Digital Signage. Te informacyjno-reklamowe nośniki mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. Firma IMS będzie odpowiedzialna za zarządzanie zainstalowanymi nośnikami oraz sprzedaż powierzchni reklamowych.
W centrum handlowym Posnania zostały zamontowane ściany interaktywne, emitujące aplikacje kinectowe. Siedem ekranów tego typu zostało umieszczonych przy wejściach do galerii. Ponadto Posnania została wyposażona w nowoczesne ekrany LED-owe. W Atrium zainstalowano ekran transparentny w kształcie elipsy. Z kolei w innej części galerii umieszczono dwa ekrany LED: horyzontalny ekran LED o szerokości 48m oraz drugi pionowy dwustronny o wysokości 9m. Oba ekrany emitują zsynchronizowane ze sobą treści w postaci filmów wideo - również w technologii 3D - oraz aplikacji interaktywnych. Dodatkowo monitory zostały zainstalowane w ciągach komunikacyjnych oraz strefach gastronomicznych.
- Oczekiwania konsumentów stale rosną, dlatego firmy, wychodząc im naprzeciw, proponują coraz to nowsze rozwiązania technologiczne - mówi Przemysław Świderski, new business director w IMS S.A. - Obecnie poziom wiedzy o możliwościach komunikacji cyfrowej jest coraz większy. Rozwój Digital Signage zmierza w kierunku profesjonalizacji usługi. – Dla IMS jest to kolejny duży projekt związany z tak niestandardową i nowoczesną instalacją. Jest to następny krok po projektach w krakowskiej Galerii Kazimierz i warszawskim centrum Blue City - dodaje.
W pierwszych dniach października ruszyła kampania reklamująca otwarcie centrum Posnania, oparta na wizerunku aktorki Evy Longorii.
Dołącz do dyskusji: IMS będzie zarządzać nośnikami reklamowymi w centrum handlowym Posnania