„Interwencja” hitem Polsatu. Magazyn zyskał widzów i dystansuje konkurencję
Popołudniowy magazyn „Interwencja” w sezonie telewizyjnym 2016/2017 śledzi średnio 1,55 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej widownia interwencyjnego programu wzrosła o 140 tys. osób. Polsat w czasie jego emisji jest zdecydowanym liderem rynku.
Reporterski magazyn „Interwencja” na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 16.15. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września ub.r. do 28 marca br. wyniosła 1,55 mln osób. Przełożyło się to na 17,84 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w badanym okresie zgromadził odcinek programu 27 grudnia ub.r., który obejrzało średnio 2,30 mln osób.
Trzy topowe odcinki
Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 140 tys. osób. W okresie od 1 września 2015 roku do 28 marca 2016 roku „Interwencję” śledziło średnio 1,41 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,85 proc., 13,56 proc. i 14,69 proc. udziału.
Polsat w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie paradokument „Szkoła”, co przekłada się na 10,54 proc. udziału. Dalej plasują się: Jedynka (gł. pasmo serialowe; 9,98 proc.) oraz Dwójka (również liczne seriale; 4,37 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej na prowadzenie wysuwa się TVN, który ma nieco lepszy wynik od Polsatu.
Oglądalność na tle konkurencji
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
Dołącz do dyskusji: „Interwencja” hitem Polsatu. Magazyn zyskał widzów i dystansuje konkurencję