'Inwazja Okazji' w urodzinowej kampanii sieci Saturn
W sieci Saturn rusza urodzinowa promocja "Inwazja Okazji". Akcjęwspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio, internet,outdoor i materiały POS.
Promocja sprzedażowa "Inwazja Okazji" rusza w sklepach Saturn 8października z powodu 5. rocznicy startu tej sieci w Polsce. Wramach akcji liczne produkty są dostępne w obniżonych cenach.Ofertę wspierają działania reklamowe, które eksponują niektóre ztych towarów, np. 37-calowy telewizor LCD Samsung za 1895 zł.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN,Polsat), radiu (RMF, Radio Zet, stacje lokalne), internecie(Onet.pl), na outdoorze oraz w formie materiałów POS (gazetkadystrybuowana wśród klientów). Kreację kampanii przygotowałyagencje Young&Rubicam Brand i Golden Submarine (internet),natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dział planowaniamediów firmy Saturn we współpracy z domem mediowym UniversalMcCann.
Dołącz do dyskusji: 'Inwazja Okazji' w urodzinowej kampanii sieci Saturn