SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce

Agencja iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki sklepów Aldi.
Klienta zdobyła w wyniku zwycięskiego przetargu realizowanego przez markę pod koniec 2019 roku.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Szczegółów przetargu firmy nie ujawniają.

W ramach nawiązanej współpracy iProspect przejmie realizację całości działań mediowych w kanałach online. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii, planowaniem oraz optymalizacją mediów dla marki Aldi. Działania reklamowe i wizerunkowe obejmują zarówno bieżące wsparcie marki, jak i promocję online towarzyszącą otwarciom nowych placówek Aldi w całej Polsce.  

iProspect jest kolejną agencją z grupy DAN, której Aldi powierzyło swoje działania marketingowe. Od stycznia br. dom mediowy Carat odpowiada za planowanie oraz zakup mediów online dla tego samego klienta.
Aldi zatrudnia 60 000 pracowników w całej Europie. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, Zawsze Aldi”.

W jednej z ostatnich kampanii sklepów wystąpiła m.in. Maja Bohosiewicz.

 

Dołącz do dyskusji: iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teyey
Okropne reklamy tego sklepy lecą w radiu. Jakiś facet strasznie nachalnie i irytująco gada. Nigdy Aldi, Przenigdy Aldi.
odpowiedź