iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce
Agencja iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki sklepów Aldi.
Klienta zdobyła w wyniku zwycięskiego przetargu realizowanego przez markę pod koniec 2019 roku.
Szczegółów przetargu firmy nie ujawniają.
W ramach nawiązanej współpracy iProspect przejmie realizację całości działań mediowych w kanałach online. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii, planowaniem oraz optymalizacją mediów dla marki Aldi. Działania reklamowe i wizerunkowe obejmują zarówno bieżące wsparcie marki, jak i promocję online towarzyszącą otwarciom nowych placówek Aldi w całej Polsce.
iProspect jest kolejną agencją z grupy DAN, której Aldi powierzyło swoje działania marketingowe. Od stycznia br. dom mediowy Carat odpowiada za planowanie oraz zakup mediów online dla tego samego klienta.
Aldi zatrudnia 60 000 pracowników w całej Europie. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, Zawsze Aldi”.
W jednej z ostatnich kampanii sklepów wystąpiła m.in. Maja Bohosiewicz.
Dołącz do dyskusji: iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce