iProspect reklamuje w internecie nową polisę Link4 Mama
Firma ubezpieczeniowa Link4 wprowadziła do swojej oferty ubezpieczenie dla mam i dzieci Link4 Mama. Produkt ubezpieczyciela wesprze kampania, za którą odpowiada agencję iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska).
W ramach działań reklamowych zostanie przeprowadzona szeroka kampania performance promująca nowy subbrand w portfolio klienta. Celem kampanii realizowanej przez agencję jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych Link4 Mama.
- Kierujemy dziś unikalną ofertę, zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci. To z myślą o nich stworzyliśmy ten naprawdę innowacyjny produkt. I taka też będzie ta kampania. Chcemy być wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w Link4.
Umowa między iProspect i Link4 została podpisana na mocy rozszerzenia współpracy prowadzonej przez agencję Red8 Advertising, która od tego roku jest częścią Dentsu Aegis Network.
Realizowana przez iProspect kampania będzie częścią działań, które w związku z nowym produktem ubezpieczyciel rozpoczął już w maju br. Twarzą kampanii została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i matka dwojga dzieci.
Dołącz do dyskusji: iProspect reklamuje w internecie nową polisę Link4 Mama