IQS ma nowego szefa działu badawczego
W połowie sierpnia skład dyrektorski IQS zasilił Aleksander Marchlewski, obejmując stanowisko business unit directora. Pokieruje też jednym z zespołów badawczych.
Dotychczasowy szef działu badawczego, Radosław Soszka, kontynuuje karierę w IQS i wspiera zespół pełniąc stanowisko eksperckie.
Aleksander Marchlewski odpowiada za wszystkie procesy biznesowe, client service oraz zarządzanie jednym z większych ilościowo-jakościowych zespołów badawczych funkcjonujących w IQS.
Zobacz: Piotr Szczepanik i Paweł Momora awansowali w IQS Poland
Nowy szef posiada ponad 25- letnie doświadczenie na stanowiskach consumer & market insight w globalnych koncernach, takich jak: Coca Cola, Unilever, Wyborowa, Pernod Ricard EMEA&LATAM.
Ostatnio związany z Pernod Ricard jako head of consumer insight dla regionów Europa, Afryka, Ameryka Południowa, Bliski Wschód był odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację projektów badawczych w ponad 40 krajach i pracę 20 lokalnych rynków.
– Dołączenie do firmy IQS będzie dla mnie możliwością wykorzystania w pełni doświadczeń zebranych w trakcie wieloletniej pracy po stronie klienta, wyzwaniem związanym z prowadzeniem projektów dla wielu różnorodnych klientów firmy oraz przyjemnością ze współpracy z najlepszymi badaczami w Polsce – powiedział Marchlewski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Marchlewski specjalizuje się w budowaniu strategii dla marek w oparciu o consumer i business insights, kompleksowym zarządzaniu projektami badawczymi o zasięgu międzynarodowym, budowaniu rekomendacji i implementacji wyników badań do biznesu. Ma długoletnie doświadczenie w realizacji projektów segmentacyjnych i badań U&A, badań trackingowych w wykorzystaniem AI, projektów etnograficznych, pozycjonowania marek, badań elastyczności cenowych i badań shopperowych.
Dołącz do dyskusji: IQS ma nowego szefa działu badawczego