SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Kempka dołączył do IQS

Skład dyrektorski firmy badawczej  IQS zasilił Marek Kempka, zajmując stanowisko head of customer experience and innovation.

Kempka odpowiada za rozwój w obszarze customer experience, w tym sprzedaż i development powstałej w IQS platformy Real Voice TM, służącej do zbierania, analizy oraz wizualizacji opinii i satysfakcji klientów (CX).

- W ostatnich latach pracowałem z wieloma międzynarodowymi korporacjami wykorzystując w projektach nowe technologie, algorytmy i sztuczną inteligencję. Jednak obszar CX jest mi szczególnie bliski. Obecnie, samo mierzenie satysfakcji klienta, nie jest już wystarczające. Nowe narzędzia CX muszą łączyć wszystkie doświadczenia klientów i dostarczać kompleksowych rozwiązań na skalę, o której dekadę temu mogliśmy tylko pomarzyć - powiedział Marek Kempka.

Ma ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako customer & shopper insights director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy.

Ostatnie dwa lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu. Specjalizuje się w kierowaniu inicjatywami strategicznymi ukierunkowanymi na wzrost biznesu, transformację cyfrową i zorientowanie na klienta.

Dołącz do dyskusji: Marek Kempka dołączył do IQS

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ex IQS
Niech ktoś w tym media capie ma odwagę im powiedzieć, że to "zalewanie krwią" zdjęć nowoprzybyłych pracowników jest jakimś dramatem nad dramatami - chyba, ze dezycję o tym podjął ktoś z czyją decyzją się nie dyskutuje. DR A MA T
odpowiedź
User
xd
Niech ktoś w tym media capie ma odwagę im powiedzieć, że to "zalewanie krwią" zdjęć nowoprzybyłych pracowników jest jakimś dramatem nad dramatami - chyba, ze dezycję o tym podjął ktoś z czyją decyzją się nie dyskutuje. DR A MA T
Próbował_m na to zwrócić uwagę - zeroo reakcji, więc pewnie to właśnie taka decyzja o której mówisz:)
odpowiedź