Irina Shayk i Natalia Vodianova twarzami Burberry
Modelki Irina Shayk i Natalia Vodianova zostały twarzami kampanii wizerunkowej Burberry, promującej kolekcję wiosna/lato 2019.
Za koncept kampanii odpowiada nowy dyrektor kreatywny domu mody Burberry, Ricardo Tisci.
Postawił na zaakcentowanie miejskiego stylu kolekcji. Kampania ma na celu wykreowanie poczucia różnorodności i inkluzywności, zwłaszcza w kontekście wielokulturowego społeczeństwa brytyjskiego.
- Ta kolekcja jest świętem kultury, tradycji i kodów tego historycznego domu mody oraz eklektyzmu, który sprawia, że Wielka Brytania jest tak pięknie zróżnicowana - komentuje Ricardo Tisci.
Nad sesjami fotograficznymi pracowało aż sześciu fotografów i jedenaście modelek, w tym Irina Shayk i Natalia Vodianova .
Nowa kolekcja trafi w lutym tego roku.
Dołącz do dyskusji: Irina Shayk i Natalia Vodianova twarzami Burberry