SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

J. Walter Thompson wprowadza badawczo-analityczną Intelligence Group

Sieć agencji reklamowych J. Walter Thompson utworzyła pion badań i analityki Intelligence Group. Pokieruje nią Guy Murphy, worldwide planning director w agencji odpowiedzialny za rynki Europy, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Północnej.

Intelligence Group będzie skupiać trzy istniejące w JWT jednostki: Sonar, Analytics i Innovation Group. Sonar jest jednostką badawczą, która wykorzystuje metody ilościowe i jakościowe do określania m.in. tendencji kulturowych. Analytics eksperymentuje z technologiami i aplikacjami do tworzenia nowych idei marketingowych. Innovation Group z kolei pomaga klientom w poznawaniu przyszłości branż, w których działają.

Na początku br. JWT uruchomiła markę Mirum obejmującą 17 agencji digitalowych z całego świata należących do tej sieci.

Dołącz do dyskusji: J. Walter Thompson wprowadza badawczo-analityczną Intelligence Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl