Jagoda Gębska dyrektorem sprzedaży magazynu „Gaga”
Jagoda Gębska została dyrektorem sprzedaży magazynu parentingowego „Gaga” i powiązanego z nim portalu eGaga, należących do spółki Valkea Media. To nowe stanowisko w strukturze firmy.
Gębska będzie odpowiedzialna za rozwój strategii sprzedaży wielokanałowej, w tym sprzedaż reklam w magazynie „Gaga” i w portalu egaga.pl, rozwój projektów specjalnych, eventów i dodatków do magazynu, a także zarządzanie biurem reklamy.
Jagoda Gębska z mediami jest związana od 16 lat. Pracę zaczęła od obsługi reklamowej wydawnictwa AWR „Wprost”, potem odpowiadała za „Twój Styl”. Następnie pracowała w G+J Polska odpowiadając za sprzedaż reklam w magazynach „Glamour”, „Gala” i „Claudia”. Od 2013 roku po przejęciu G+J przez Grupę Burda pracowała jako senior account executive w teamie luxury & lifestyle dla magazynów „Elle”, ”InStyle”, „Gala” i „Glamour”.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Valkea Media jest także wydawcą magazynów “Aktivist”, “Warsaw Insider” czy “Warsaw Business Journal Observer”.
Dołącz do dyskusji: Jagoda Gębska dyrektorem sprzedaży magazynu „Gaga”