Rockowa reklama pierwszego SUV-a od Jaguara (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania modelu Jaguar E-Pace - pierwszego SUV-a tej marki. Działania przygotowały TVN Media, Value Media, Labcon i Strefaweb.
Kampania promuje model Jaguar E-Pac, który jest pierwszym kompaktowym SUV-em tej marki. Głównym elementem kampanii jest spot, pokazujący samochód w czasie jazdy w różnych warunkach. W tle słychać rockową muzykę.
Spot emitowany jest w telewizji, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Uzupełnieniem działań są reklamy w prasie, internecie (programmatic buying) oraz współpraca z influencerami (m.in. Paulą Jagodzińską i Modnym Tatą), którzy będą zamieszczać recenzje modelu w swoich kanałach w mediach społecznościowych. Ambasadorką samochodu jest aktorka Małgorzata Socha. Premierze modelu towarzyszył event w warszawskiej Hali Gwardii.
Za adaptację reklamy telewizyjnej odpowiada TVN Media. Przygotowaniem kreacji internetowych zajęła się agencja Strefaweb. Media zaplanował i zakupił dom Value Media, a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon (oba podmioty należące do Group One).
Dołącz do dyskusji: Rockowa reklama pierwszego SUV-a od Jaguara (wideo)