Paramount+ ma 40 milionów subskrybentów
Platforma streamingowa Paramount+ (Paramount Global) ma po pierwszym kwartale tego roku prawie 40 mln subskrybentów. Łącznie usługi streamingowe Paramount subskrybuje 62,4 mln widzów. To o 6,8 mln więcej niż kwartał wcześniej. Paramount planuje w tym roku debiut Paramount+ na nowych rynkach, w tym w niektórych krajach europejskich.
Paramount+ w przyszłym roku chce zadebiutować w Indiach. W drugiej połowie tego roku launch serwisu zapowiedziano we Włoszech, Niemczech, Francji, Szwajcarii i Austrii. Już w czerwcu Paramount+ będzie dostępny w Korei Południowej. 22 czerwca to data startu usługi w Wielkiej Brytanii. Na tamtejszym rynku abonament miesięczny ma kosztować 6,99 funtów (8,77 dolarów) miesięcznie lub 69,90 funtów (87,71 dolarów) rocznie. Serwis będzie dostępny na platformie Sky w ramach umowy dystrybucyjnej. Na widzów czekać będą m.in. wszystkie odcinki "Yellowstone" i "South Park".
Do końca tego roku Paramount+ będzie obecny na ponad 60 rynkach. W Paramount+ pojawi się nowy serialem "Jackass" - zapowiedziano.
Podczas prezentacji wyników Paramount Global potwierdzono, że serwis streamingowy SkyShowtime, wspólne przedsięwzięcie Paramount i Comcastu, zostanie w tym roku uruchomiony na rynkach Europy Wschodniej. Konkretów jednak nie podano.
Zobacz: ViacomCBS zmienia się w Paramount Global. Paramount+ ma prawie 33 mln użytkowników
Pluto TV ma prawie 68 mln subskrybentów
Darmowy serwis Paramount, Pluto TV, po pierwszych trzech miesiącach roku ma na całym świecie prawie 68 mln subskrybentów, w porównaniu z 64 mln w kwartale poprzednim.
- Nasza zróżnicowana strategia - obejmująca bogatą ofertę treści, model biznesowy obejmujący streaming wspierany reklamami oraz subskrypcję, a także globalne portfolio łączące streaming z kinami i telewizją - przyczyniła się do umocnienia pozycji całego naszego ekosystemu - skomentował wyniki Bob Bakish, prezes Paramount.
Łączne przychody Paramount wyniosły w pierwszym kwartale roku 7,3 mld dolarów. Zysk rok do roku spadł do 433 mln dolarów z 911 mln dolarów. Zyska z akcji to 0,65 dolara wobec 1,46 dolara rok wcześniej.
Zobacz: ViacomCBS zamyka kanały telewizyjne
W segmencie direct-to-consumer przychody wzrosły o 82 proc. rok do roku do 1,1 mld dolarów. Przychody z subskrypcji wzrosły o 95 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, dzięki wzrostom liczby płatnych subskrybentów w serwisie Paramount+.
Przychody z reklam wzrosły o 59 proc. rok do roku, na co złożyły się wyniki Pluto TV i Paramount+ spowodowane wzrostem cen i oglądalnością w obu serwisach. Wydatki podwoiły się do 1,5 mld dolarów.
Zobacz: Serwisy streamingowe skoncentrują się na Europie Środkowo-Wschodniej
Serwis streamingowy Paramount+ ruszył w marcu ubiegłego roku. W bibliotece jest 30 tysięcy odcinków ponad sześciu tysięcy seriali, programów telewizyjnych, dokumentów, treści dla dzieci. Ponadto w ofercie znajdziemy 2,5 tysiąca filmów z Paramount Pictures i MGM.
W bibliotece Paramount+ znajdziemy takie tytuły jak "Mission Impossible", wszytskie części "Ojca Chrzestnego", "Forrest Gump", "To Gun", "Indiana Jones", “Transformers”. Z seriali "Star Trek", "Dexter", "Killing Eve", " The Handmaid's Tale", "Criminal Minds", "Billions", "NCIS", “The Good Fight”, “Inside Amy Schumer” . Szykowany jest także “Star Trek: Strange New Worlds” - spin-off “Star Trek: Discover".
Na liście nowych tytułów szykowanych specjalnie na potrzeby Paramount+ są m.in. powracający po latach sitcom "Fraiser", "American Tragedy", "6666", "1883", "Land Man", "Mayor of Kingstone", "The Offer" (spin-off "Ojca Chrzestnego"), "Halo", dokumenty "76 days" o pandemii w Wuhan, "Black Gold" o przemyśle paliwowym.
Nowe filmy, takie jak "Quiet Place Pt. 2" I "Mission: Impossible 7", trafiają na Paramount+ już 45 dni po premierze kinowej.
Nie zabraknie także tytułów familijnych I dla najmłodszych - wśród nich "SpongeBob" "Avatar", “Dora the Explorer”, “iCarly”, “Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years” , “Star Trek: Prodigy”, “The Fairly OddParents” , “Rugrats” .
Dołącz do dyskusji: Paramount+ ma 40 milionów subskrybentów