SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Kłoczewiak za Zbigniewa Białego na czele Contact Center

Jakub Kłoczewiak objął funkcję prezesa spółki Contact Center należącej do Orange Polska. Zastąpił na tym stanowisku Zbigniewa Białego, który zrezygnował z dalszej pracy w firmie.

Jakub Kłoczewiak od lutego ub.r. zasiadał już w radzie nadzorczej Contact Center. Natomiast o października 2010 roku jest prezesem Orange Customer Service, spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Tę drugą funkcję będzie nadal pełnił także jako prezes Contact Center.

Z Telekomunikacją Polską Jakub Kłoczewiak jest związany do 2001 roku. Początkowo zarządzał obszarem kontrolingu i raportowania, a następnie bill-to-pay. Natomiast od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi klientów Orange Polska. Wcześniej Kłoczewiak przez 6 lat był dyrektorem kontrolingu w Agros Holding.

Dołącz do dyskusji: Jakub Kłoczewiak za Zbigniewa Białego na czele Contact Center

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl