Właściciel Biedronki dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka i drogerii Hebe, została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Jako członek Rady Reklamy Jeronimo Martins Polska ma aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
- Wspieramy inicjatywy związane z tworzeniem odpowiedzialnych przekazów reklamowych, stąd nasza obecność w organizacji mającej taki cel statutowy. Dbałość o rzetelne informowanie klientów i stosowanie najlepszych praktyk jest dla nas istotnym celem, który zakładamy jako podstawę naszej komunikacji - mówi Beata Jankowiak, członkini zarządu i dyrektorka działu marketingu Jeronimo Martins Polska.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy powstał w 2006 roku
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. To organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe, jako członkowie zwyczajni, oraz firmy, jako członkowie wspierający.
Kodeks Etyki Reklamy odzwierciedla zbiór powszechnie obowiązujących w Polsce i w Unii Europejskiej zasad etyki i dobrych praktyk rynkowych, a w szczególności standardów etyki biznesu, norm etycznych w komunikacji marketingowej rekomendowanych przez The European Advertising Standards Alliance (EASA) i jest podstawą dla uchwał i innych stanowisk wyrażanych przez Komisję Etyki Reklamy.
Jeronimo Martins Polska jest właścicielem sklepów Biedronka - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec 2020 r.) 3115 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Należy do niej także sieć drogerii Hebe.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Biedronki dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy