SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jury konkursu Media Trendy 2008

W połowie lutego rozpoczną się obrady jury konkursu Media Trendy 2008, który wystartował 2 stycznia br. i będzie trwał do 8 lutego. Członków jury wybrał organizator konkursu - Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, na podstawie kandydatur przesyłanych przez środowisko reklamowo-mediowe.

W konkursie Media Trendy nagradzane są najciekawsze i najbardziej nowatorskie media-plany oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach. W tym roku po raz pierwszy obowiązywać będzie dwuetapowy system głosowania jury. Nowością jest system głosowania on-line - za pomocą platformy internetowej konkursu Media Trendy 2008. System ten powstał ze względu na zwiększającą się z roku na rok liczbę zgłaszanych projektów.

I etap on-line potrwa od 15 do 25 lutego. Podczas niego jury zakwalifikuje prace do short listy kandydatów do nagrody. Prace, które otrzymają ponad 60 procent głosów pozytywnych, przejdą do II etapu, który będzie przebiegał tak jak dotychczas, czyli na kartach do głosowania i odbędzie się 3 marca br.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych powołało jury z imienia i nazwiska na podstawie kandydatur przesłanych przez media i domy mediowe. W obu częściach konkursu staraliśmy się utrzymać równowagę pomiędzy przedstawicielami domów mediowych, mediów, agencji kreatywnych, klientów i instytutów badawczych. Dzięki temu prace oceniane będą z różnej perspektywy. - mówi Iwona Dynowska, Project Manager Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.

Konkurs Media Trendy wystartował 2 stycznia, a przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 8 lutego br. Prace będą oceniane i nagradzane w dwóch częściach konkursu: Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów i Konkurs Innowacji w Mediach. Wręczona zostanie również nagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursu Media Trendy: Człowiek Roku, Medium Roku i Wydarzenie Roku.

Skład jury konkursu Media Trendy 2008:

Konkurs Innowacji w Mediach:

Izabela Albrychiewicz, Deputy Managing Director, Mediaedge:cia
Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes ds. Sprzedaży I Marketingu, AMS
Małgorzata Cetera - Bulka, Dyrektor Biura Reklamy, Polskapresse
Jacek Czynajtis, Wiceprezes, Grupa Time
Piotr Długiewicz, Prezes, One 2 One
Elżbieta Gorajewska, Prezes, AGB Nielsen
Jerzy Karwelis, Dyrektor Wydawniczy Newsweek i Forbes, Axel Springer
Katarzyna Kieli, CEO, Discovery Networks
Robert Kozyra, Prezes, Radio Zet
Alina Lempa, Dyrektor Marketingu i Promocji, Biuro Reklamy TVP
Ewa Lewandowska, Szef Działu Promocji, Polsat
Jarosław Matuszewski, Dyrektor Promocji, Agora
Tomasz Namysł, Członek Zarządu, Bauer
Krzysztof Nepelski, Dyrektor Marketingu, RMF
Paweł Netczuk, Prezes Zarządu. Mediarun
Rafał Oracz, Dyrektor Generalny, CR Media Consulting
Izabela Pontus, Regional Media Manager, Maspex
Maciej Popowicz, Prezes Zarządu, Nasza-Klasa.pl
Jolanta Rogulska - Rudek, Marketing Manager, Hewlett Packard
Dorota Sekulska, PR & Media Manager, Coty Polska
Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny, IAB
Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu, TVN
Adam Tkaczyk, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, Stroeer
Artur Waliszewski, Country Business Manager, Google
Marek Żołędziowski, Prezes, Grupa Mothership
Tadeusz Żórawski, Prezes, Universal McCann
Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów:

Krzysztof Albrychiewicz, Dyrektor ds. Planowania Strategicznego, G7
Rafał Betlejewski, Creative Director, Koledzy Strategia & Kreacja
Jakub Bierzyński, CEO, OMG
Tomasz Bruss, Dyrektor Reklamy i Sponsoringu, MTV Networks
Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, Clear Channel
Maciej Czapiewski, Pełnomocnik Zarządu ds. Projektów Zagranicznych, Totalizator Sportowy
Marcin Dec, Media Managing Director, Initiative
Kinga Dołęga, Dyrektor Biura Reklamy, Multikino
Jacek Dzięcielak, CEO, MPG
Małgorzata Teodorowicz, Dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych Biura Reklamy, Gruner + Jahr
Michał Kaliński, Zastępca Dyrektora ds. Handlowych, Biuro Reklamy TVP
Jacek Karolak, Innovation Manager, Starcom
Dominik Kaznowski, Dyrektor Marketingu. Gazeta.pl
Mikołaj Komornicki, Marketing Communication Manager, BMW Group
Agnieszka Kosik, Managing Director, Guidline
Marcin Kujawski, R&D Director, SMG/KRC
Piotr Łukasiewicz, Dyrektor Strategiczny, McCann Ericsson
Arkadiusz Marszałek, Dyrektor ds. Zarządzania Mediami, Orange
Adriana Mościchowska, Dyrektor ds. Marketingu, Orbis Travel
Paweł Niziński, Founder & Managing Partner, GoodBrand & Co
Cezary Sochacki, Dyrektor Zarządzający, SURPRISE MEDIA
Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzający, GFK
Jarosław Sosiński, Interactive Media Director, ZED Digital
Jaromir Sroga, Dyrektor Biura Reklamy, Eurozet
Jacek Studziński, Dyrektor Strategiczny, TBWA
Agnieszka Tomasik - Walczak, Media & Market Research Director, L'Oreal
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 10 marca 2008 r. podczas uroczystej Gali Media Trendy 2008.

Dołącz do dyskusji: Jury konkursu Media Trendy 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl