SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Już 19 kwietnia na konferencji Media Trendy: Trendwatching.com, BBH, Duval Guillaume Modem, Volontaire, Disney Research, Fredrik Härén (reklama)

Obserwacja, identyfikacja insightów konsumenckich i wyciąganie wniosków jest kluczem do sukcesu każdego biznesu. O tym m.in. mówił będzie, ilustrując na najciekawszych i najnowszych przykładach z całego świata, Henry Mason- Global Head of Research and Managing Partner z trendwatching.com.

Jak firmy mogą być kreatywnymi i innowacyjnymi, jeżeli ich pracownikom brakuje wiedzy, narzędzi i inspiracji? O tym, jak stać się naprawdę kreatywną, innowacyjna firmą opowie Fredrik Härén, autor bestsellera „The Idea Book” oraz „One World. One Company”.

Na konferencji wystąpią również twórcy kampanii „Push to add drama”, „Three Little Pigs”, „Curators of Sweden”, które zdobyły szereg nagród na najważniejszych światowych festiwalach reklamowych jak Cannes Lions, Eurobest, czy Clio - Geoffrey Handson, dyrektor kreatywny agencji Duval Guillaume Modem, Helen Lawrence z agencji BBH Labs & BBH London, Sara Ekholm z agencji Volontaire.

Brian Cahill z LiquidThread (część Starcom MediaVest Group) będzie mówił o tym, jak marki powinny opowiadać historie, aby chwyciły za serca odbiorów, aby chcieli się nimi dzielić - wszystko to na bardzo inspirujących przykładach.

Nie zabraknie także akcentów związanych z przyszłością technologii interakcji. Yuri Suzuki z Disney Research opowie o futurystycznych niemalże projektach, które zmienią sposób odbierania przez nas świata.

Mamy nadzieję, że kolejna edycja konferencji Media Trendy, będzie równie inspirująca, jak ubiegłoroczna, czy jesienne seminaria Imagination Day. 

A już 22 kwietnia, podczas uroczystej Gali Media Trendy w Teatrze Polskim poznamy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu. Przyznane zostaną również nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym oraz Young Media Lions.

Więcej informacji na temat konferencji oraz Gali na www.mediatrendy.pl.

Dołącz do dyskusji: Już 19 kwietnia na konferencji Media Trendy: Trendwatching.com, BBH, Duval Guillaume Modem, Volontaire, Disney Research, Fredrik Härén (reklama)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl