K2 Internet wiodącą agencją interaktywną PKO
PKO Bank Polski wybrał K2 Internet na swoją wiodącą agencję interaktywną. Umowę o współpracy podpisano na 3 lata.
K2 Internet jako wiodąca agencja interaktywna PKO Banku Polskiego będzie zajmować się wsparciem strategicznym i operacyjnym działań marketingowych w internecie tego banku i całej jego grupy kapitałowej. Agencja przede wszystkim będzie odpowiadać za realizację projektów rozwojowych, obsługę kreatywno-marketingową, obsługę kanałów mobilnych, a także doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji marketingu interaktywnego oraz planowania i prowadzenia kampanii internetowych.
Jak PKO BP zmienił skarbonkę (wideo making of)
PKO BP wybrał K2 Internet w przetargu, który rozpoczął się w połowie ub.r. (więcej na ten temat). – Agencja ma szerokie doświadczenia we współpracy z dużymi klientami, jak również w realizacji złożonych projektów. Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze naszego banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu internetowego naszej grupy kapitałowej – uzasadnia Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu PKO BP.
Majewski jak Doda i Kondrat - 3,3 mln zł od PKO BP
K2 Internet do obsługi PKO BP planuje wydzielić kilkunastoosobowy zespół. Agencja będzie pracować dla banku przez 3 lata.
Dołącz do dyskusji: K2 Internet wiodącą agencją interaktywną PKO