Kafeteria.pl w nowej wersji ma być kontrowersyjna
Serwis lifestylowy dla kobiet Kafeteria.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska) został udostępniony w odświeżonej odsłonie. Zmieniła się szata graficzna i układ działów, a witryna ma teraz poruszać więcej kontrowersyjnych tematów.
Nowa wersja Kafeteria.pl została podzielona na siedem kategorii tematycznych: Felietony, Zdrowie i uroda, Seks i związki, Styl życia, Kultura, Kuchnia oraz Damska Torebka. Na stronie znajdują się też odnośniki do forum, a także uruchomionej jesienią ub.r. witryny Kafeteria.tvl (przeczytaj o niej więcej).
Ponadto Kafeteria.pl zyskała nową szatę graficzną, która ma być bardziej przejrzysta i lepiej eksponować najważniejsze treści. - Niebawem pojawią się nowe funkcjonalności oraz zostanie uruchomiona wersja mobilna - zapowiada Edyta Sidwa, product manager obszaru People w Grupie Wirtualna Polska.
Zmieni się również linia wydawnicza serwisu. - W nowej Kafeterii nie zabraknie ważnych, nieraz kontrowersyjnych tematów, ubranych w dobitne, ale eleganckie słowa - opisuje Magda Trawińska-Kosik, redaktor naczelna strony.
W marcu br. Kafeteria.pl zanotowała 2,6 mln użytkowników i 18 mln odsłon, a wszystkie serwisy lifestylowe Grupy WP - 9,47 mln użytkowników i 541,8 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Kafeteria.pl w nowej wersji ma być kontrowersyjna