Kamila Chrzanowska i Artur Żak analitykami w Starcom MediaVest Group
Kamila Chrzanowska i Artur Żak dołączyli do departamentu DNA, który w ramach Starcom MediaVest Group (SMG) wspiera klientów w realizacji celów biznesowych dzięki zbieraniu i wykorzystywaniu danych za pomocą zaawansowanej technologii i analityki.
Artur Żak, na stanowisku web analityka, wzmocni dział TAAG (Technology And Activation Group), zajmujący się zarządzeniem technologią, adservingiem, webanalityką, zakupem kampanii w modelach RTB oraz optymalizacją działań w marketingu precyzyjnym. Żak od ośmiu lat jest związany z branżą komunikacji marketingowej. Wcześniej pracował w agencjach Cube Group, Evo, The Digitals i Mexad.
Z kolei do zespołu Marcina Bartosiewicza, analityka business intelligence, dołączyła Kamila Chrzanowska. Zespół ten w ramach DNA zajmuje się tworzeniem interaktywnych dashboardów (kokpitów) służących do prezentacji danych pokazujących skuteczność kampanii i analizy działań konkurencji. Kamila Chrzanowska studiuje na kierunku metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne w Szkole Głównej Handlowej.
Departament DNA w Starcom MediaVest Group został powołany do życia w grudniu ub.r. Jest centrum gromadzenia danych i zarządzania nimi oraz analityki i doradztwa SMG w obu kluczowych z punktu widzenia klientów obszarach: efektywnej dystrybucji treści marketingowych w kanałach paid, owned i earned oraz precyzyjnego docierania z komunikatem do pojedynczego użytkownika.
Dołącz do dyskusji: Kamila Chrzanowska i Artur Żak analitykami w Starcom MediaVest Group